گروه هکری عدل علی در روزهای اخیر اعلام کرده است که توانسته به ایمیل‌های نازنین بنیادی از چهره‌هایی که سازمان جاسوسی امریکا به عنوان اپوزیسیون ضدایرانی مطرح کرده است، دست یابد.

ایران اینترنشنال

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: بر اساس یکی از ایمیل‌های فاش شده ۱۵ آگوست ۲۰۲۰، نازنین بنیادی به مازیار بهاری، سردبیر سایت معاند «ایران وایر» ایمیلی ارسال کرده و می‌گوید کسی از ایرانیان حاضر در نیویورک و واشنگتن دی سی را می‌شناسد که در سمت مدیر ارشد و به‌طور مستقیم با هادی قائمی، مدیر مرکز حقوق بشر ایران کار کند؟ مازیار بهاری پاسخ می‌دهد خبرنگاران و فعالانی که من می‌شناسم اکثراً با ایران اینترنشنال که مستقیم از طرف بن سلمان حمایت مالی می‌شوند کار می‌کنند.

سردبیر ایران وایر درحالی در این ایمیل مستقیماً به حمایت مالی بن سلمان از تلویزیون ایران اینترنشنال اشاره می‌کند که این رسانه ضدایرانی هیچ‌گاه در رسانه خود به این مسأله مهم نپرداخته است. گردانندگان این رسانه ضدایرانی خود را حامی محیط امن، آزاد و بدون سانسور، تهدید و اجبار برای خبرنگاران و کنشگران می‌دانند و مدعی هستند ناامنی و ترس آنها باعث شده تا در خارج از ایران به فعالیت خود ادامه دهند. حال شواهد نشان می‌دهد ترس این اپوزیسیون از رژیم سعودی که در قتل و تکه تکه کردن خاشقجی خشونت خود را نشان داده باعث شده است تا این افراد به صورت رسمی درخصوص حمایت بن سلمان از رسانه ضدایرانی ایران اینترنشنال سخن نگویند.

کد خبر 735178

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • میثم IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    1 18
    دوشمن های سنگین تر از بن سلمان داریم، نمیشه با همشون هم زمان درگیر شد، به نظر من الان که بن سلمان با امریکا رابطش خوب نیست بهتره که ایران یه حرکتی بزنه، اینجوری هم از شر این اینتر نشنال خلاص میشیم هم دست غربی ها کوتاه تر میشه تو منطقه
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    7 10
    جالبه بن سلمان که دستش به خون ملت یمن و قاشقچی آلوده است یه شبکه اینترنشال راه انداخته و خواستار آزادی زنان ایران است. کسی نیست بگه شما اول حقوق بشر ملت خودت را تامین کن و قتل و آدمکشی را کنار بگذار بعد حرف های گنده تر از خودت را به مردم ایران از طریق شبکه اینترشنال القا کن.
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    0 0
    خود نازنین بنیادی که بزرگترین افتخارش حضور در موزیک ویدیوی افشین و عکس با فرح پهلویه از خشونت سلطنت طلب ها وحشت کرده این ها به خودشون هم رحم نمیکنند چه بلائی سر رعنا رحیمی خبرنگار اوردن به خاطر افشاگری آزادی بیان این ها تا وقت یه که در راستای خودشون باشی رفتن اون ور از این جا انتقاد میکنند جرئت داری همونجا به رئیس جمهورشون توهین کنی